צלם מגנטים מחיר

צלם מגנטים מחיר – אין ספק שכאשר מתחילים לחפש צלם מגנטים, הדבר הראשון שרוצים לשמוע הוא המחיר.

הרבה פעמים בבחירת צלם מגנטים לא מעניין את האנשים איכות הצילום, כמה זמן הצלם נמצא איתם באירוע, מי מגיע לאירוע, מה האיכות של המגנטים, האם הצלם יודע את העבודה, האם באמת תצא להם כמות גדולה של מגנטים במהלך האירוע. במילים אחרות כל מה שמעניין הוא רק לשלם כמה שפחות וזהו! אין ספק כי מחיר הוא גם דבר חשוב שצריכים לבדוק. אבל רגע אחד לפני שאתם מקבלים החלטה על הצלם שיהיה באירוע שלכם רק לפי מחיר אותו תשלמו, בואו להבין ממה מורכב המחיר של צילום מגנטים, איך אתם יכולים להשיג מחיר זול ועוד כמה דברים שאתם חייבים לוודא לפני שאתם מקבלים החלטה רק לפי המחיר אותו תשלמו עבור צילום מגנטים באירוע שאתם חוגגים.

צלם מגנטים מחיר
צילום מגנטים בזול

הגורמים שמרכיבים את המחיר

יש המון גורמים שמשפיעים על המחיר שלם צילום מגנטים. הפעם נעבור על הגורמים האלו, נסביר לכם בדיוק כמה כל דבר משפיע על המחיר וגם זה יעזור לכם להבין איך אתם יכולים להצליח ולהוזיל את המחיר שלם צילום מגנטים באירוע שאתם חוגגים.

ואלו הם הגורמים שקובעים את המחיר :

  • האגו של הצלם.
  • איכות חומרי הגלם איתם עובדים.
  • חבילת הצילום. 
  • המיקום של הצלם.
  • גודל האירוע (כמות מוזמנים).
  • סוג האירוע.

כמובן שגם נסביר לכם על כל גורם ועד כמה הוא משפיע.

האגו של הצלם : אפשר להגיד שזה אולי הגורם המשפיע ביותר על המחיר של צילום מגנטים. יש הרבה מאוד צלמי מגנטים לאירועים, יש את אלו שחושבים שהם הרגע הגיעו מהחלל החיצון והם כוכבים והמגנטים שלהם הכי איכותיים בעולם והם צלמים מהשורה הראשונה בעולם, אבל אז ששואלים אותם מה התפקיד של התריס במצלמה הם לא מבינים מה בכלל מדברים איתם. 

לא פעם גם יצא להיות באירועים עם צלמי מגנטים שלא יודעים אפילו לכוון את הפלאש, עובדים על אוטומט ורחמנא ליצלן התמונות שחורות ברמות קשות, או שהמקרה הפוך וכל התמונות שרופות עם פלאש מטורף על הפנים של מי שהם מצלמים.

אז האגו קובע את המחיר, אין מחירון מדויק לצילום מגנטים וכל צלם יכול לקבוע את המחיר שלו. בדרך כלל זה קורה אצל צלמי מגנטים וותיקים מאוד שהם אלו שרואים את עצמם כטובים יותר ובטוחים שהשירות שלהם יותר טוב בגלל שהם יותר וותיקים בתחום. 

אם קיבלתם הצעת מחיר גבוה מאוד, זה לא אומר שהשירות שתקבלו יותר טוב או שאיכות המגנטים יותר טובה, זה רק אומר שלצלם שאתם מדברים איתו יש יותר אגו מצלם אחר שרוצה לעבוד ולהתפרנס והכי חשוב לתת מחירים הוגנים.

איכות חומרי הגלם

אין מה לעשות, שקונים חומרי גלם של דפים איכותיים ומגנטים איכותיים המחיר עולה וזה משפיע באופן ישיר על המחיר אותו אתם תשלמו שתזימנו צלם מגנטים לאירוע שאתם חוגגים. 

בדרך כלל חומרי גלם שהם לא איכותיים הם במחיר מאוד זול, בשביל להצליח להתחרות במחירים שרק יורדים בתחום מגנטים לאירועים הרבה מאוד חברות קונות חומרי גלם פחות איכותיים. 

אתם לא רוצים שהמגנט מהאירוע שלכם יתקלף אחרי יומיים או שלא יישאר בו צבע בכלל. לכן, חשוב לוודא איך מפתחים את המגנט, מהם חומרי הגלם איתם עובדים ואז תבינו את ההשפעה על המחיר הזול שאותו תשלמו עבור שירות של צילום מגנטים.

צלם מגנטים זול
כמה עולה צלם מגנטים
צלם מגנטים_640x426

חבילת צילום מגנטים : זה לא חכמה לשלם מחיר זול על חבילת צילום של 100 מגנטים ולהשוות אותה לצילום מגנטים בחתונה של 500 מוזמנים.

חשוב מאוד להבין שאתם עושים השוואת מחירים של צילום מגנטים מה בדיוק אתם מקבלים ועל מה אתם משלמים.

חשוב גם לזכור שלא כל חבילת צילום מגנטים מתאימה לכל אירוע. אם יש לכם חתונה של 500 מוזמנים אתם לא יכולים לקחת חבילת מגנטים זולה של 100 מגנטים, זה לא יספיק אפילו לא לקבלת פנים במהלך האירוע.

אז שחוגגים אירוע גדול החבילה הכי נכונה לקחת היא חבילת מגנטים ללא הגבלת כמות. כזאת שתספיק לכל אורח לקבל מגנט למזכרת מהאירוע שלכם.

המיקום של הצלם : צילום מגנטים זה עסקים קטנים בדרך כלל, רוב הצלמי מגנטים לא מחזיקים משרד והם סוגרים אירועים בשיחת טלפון. מה שאומר שצלם שמגיע לאירוע שלכם הוא יוצא מהבית שלו, אם למשל הוא נמצא באזור המרכז והאירוע שלכם רחוק אז הוא ייקח בחשבון את עלויות הנסיעה ואת הזמן שלו על הכביש בדרך הלוך וחזור.

אז אם אתם רוצים לקבל מחיר יותר זול, אתם צריכים לחפש כמה שיותר קרוב. מה זה אומר לחפש קרוב? לאירוע שאתם חוגגים במרכז אתם צריכים למצוא צלם מגנטים לאירועים במרכז ולאירוע בצפון גם כאן לחפש בהתאם למיקום שלכם. חיפוש מקומי יכול להוזיל לכם את העלויות בכמה מאות שקלים וכדאי לחפש קרוב.

גודל האירוע (כמות מוזמנים) : יותר מוזמנים זה אומר יותר מגנטים ויותר עבודה. זה גם משפיע על המחיר במיוחד בחבילות של מגנטים ללא הגבלה. שיש יותר אורחים הצלם צריך להפיק יותר מגנטים ואז הוא גם יגבה על זנ מחיר יותר יקר בגלל שהוא משתמש ביותר חומר גלם. באירועים ממש גדולים גם לא מספיק רק איש צוות אחד, ואז צלם מגנטים צריך להביא איתו איש צוות נוסף שיהיה אחראי על הפקת המגנטים ואחד שיהיה אחראי על הצילום של האורחים באירוע וגם זה משפיע בעוד כמה מאות שקלים על המחיר שאותו תשלמו.

סוג האירוע אותו חוגגים : למה זה קורה שהרבה פעמים אנשים חושבים שצילום מגנטים צריך לעלות אותו הדבר ולא משנה סוג האירוע? אז הנה בוא ואסביר לכם בדיוק למה המחירים משתנים. זה קורה שאנשים חשובים שאם הם מזמינים צלם מגנטים לחתונה זה צריך לעלות אותו המחיר כמו צילום מגנטים ביומולדת, אבל זה לא בדיוק ככה. לכל אירוע יש דינמיקה שונה.

שמדובר על אירוע כמו יומולדת, הצלם יכול לעבוד בקלות, כמות המוזמנים קטנה יותר והלחץ שבו הוא נמצא להתמודד עם האירוע הרבה יותר פשוט. בחתונה למשל זה ממש לא ככה, יש את הכלה שכמה ימים לפני החתונה בטוחה שהחתונה שלה היא חתונת השנה והיא מתקשרת 15 פעמים לפני לעצב לה מסגרת שהיא פתאום החליטה שהיא רוצה שיהיה תמונה של אננסים ופירות על המגנט. (כן, גם זה קרה לי שרצו ממני תמונה של אננסים על המגנט). 

בנוסף אירוע חתונה הוא הרבה יותר ארוך מבחינת הזמן, בשעה 19:00 כבר צריכים להיות מוכנים עם הציוד, לראות שהכל עובד ומחובר כמו שצריך והאירוע לכל הפחות ייגמר בשעה 24:00 ועד שחוזרים מהאירוע כבר נהיה 01:00 בלילה. השעות האלו הן לא שגרתיות בהשוואה לאירוע יומולדת שבו האירוע כבר ב 19:00 בערב מסתיים. בנינו בקיץ בשעה 19:00 עוד אפשר ללכת לים ולהמשיך את היום ואירוע יומולדת נמשך רק שעתיים.

לסיכום : אחרי שהסברנו את כל מה שמרכיב את המחיר, הנה טבלת מחירים ממוצעת אחרי השוואה בין הרבה קולוגות שלי בתחום של צילום מגנטים שיעזרו לקבל הערכת סדר גודל כמה תשלמו על צילום מגנטים.

סוג האירוע

מחיר

מידע נוסף

יומולדת/ בת מצווה/ אירוע קטן

החל מ 390 ₪

צילום מגנטים איכותיים ללא הגבלת כמות כולל עיצוב מסגרת למגנט עד 2.5 שעות עבודה.

חתונה/ חינה/ אירוע בינוני

החל מ 590 ₪

מגנטים ללא הגבלת כמות עד 3.5 שעות לאירועים שהם עד 400 מוזמנים. כל שעה נוספת תחויב בתשלום ממוצע של כ -100-150 ₪ .

אירוע חברה/ חתונה גדולה

החל מ 790 ₪

אירועי חברה גדולים עם מעל 500 מוזמנים או חתונות גדולות מאוד. משך זמן הפקת מגנטים עד 4.5 שעות עבודה. גם כאן יש תוספת של 100-150 ₪ עבור כל שעת צילום נוספת.

 

דילוג לתוכן