מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח

רוצים לקבל מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח ולהנות מצילום מקצועי, שירות אדיב וחייכן והכי חשוב מגנטים איכותיים?

אם עניתם כן על הכל, אז הגעתם למקום הנכון.

אצלנו תמצאו שירות של צילום מגנטים לאירועים במחירים הוגנים ומשתלמים עד 500 ש"ח בלבד. שכוללים את כל מה שיש בחבילות צילום מגנטים לאירועים בזול.

מה מקבלים ב 500 ש"ח?

אתם בטח שואלים את עצמכם מה כבר אפשר לתת לכם ב 500 ש"ח, אחרי ששמעתם מהמון צלמי מגנטים לאירועים אחרים המון השמצות על המחיר הזול. נסביר לכם איך אנחנו זולים ומה אתם מקבלים בדיוק.

מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח
צלם מגנטים_640x427

מה מקבלים ב 500 ש"ח

הדבר הכי חשוב לכם לדעת הוא בדיוק תקבלו במחיר של 500 ש"ח. הנה מה שבדיוק תקבלו עבור המחיר המשתלם שלנו.

מגנטים ללא הגבלת כמות : נכון מאוד! תקבלו חבילת מגנטים ללא הגבלת כלל. 

כמה זמן נמצאים באירוע : משך העבודה באירוע של שבו המחיר הוא 500 ש"ח הוא עד שעתיים עבודה בלבד. כלומר, חשוב מאוד לזכור שמפיקים מגנטים שעתיים בלבד. זה אומר בדרך כלל שיש שעה עד שעה ורבע של עבודת צילום ולאחר מכן מפתחים את תמונות המגנט. כל עבודה לאחר השעתיים האלו היא בתוספת תשלום של שעה נוספת או חלק ממה במחיר של 150 ש"ח בהתאם לכמות השעות הנוספות שרוצים שנשיאר להפיק לכם מגנטים

איכות המגנטים

האם בגלל שהמחיר נמוך זה אומר שמקבלים מגנטים פחות איכותיים ? ממש לא! 

אנו עובדים עם אותם חומרי גלם גם באירועים שבהם בוחרים להזמין יותר מהחבילה הבסיסית של 500 ש"ח. גם אם חשבתם שצילום מגנטים לאירועים בזול המשמעות היא חומרי גלם לא איכותיים. אצלנו אין דבר וכל חומרי הגלם איתם אנו עובדים ברמה הכי גבוה ואיכותית שניתן לקבל.

כמה אנשי צוות מגיעים לאירוע? באירוע של 500 ש"ח מגיע איש צוות אחד. איש הצוות מצלם במשך שעה אחת ולאחר מכן הוא מפתח את תמונות המגנט.

כמה מגנטים אפשר לקבל בחילת 500 שקלים? בדרך כלל כמות המגנטים אליה אפשר להגיע לצלם וגם לפתח לאחר שעתיים עבודה היא עד 100 מגנטים אלא אם יש הרבה שכפולים ויש הרבה לפתח אז מצלמים פחות משעה.

צילום מגנטים_640x446
צילום מגנטים לאירועים בזול_640x426

לאיזה אירועים החבילה מתאימה

הרבה פעמים קורה שאנשים בוחרים את חבילת הצילום שלנו ומזמינים צלם מגנטים שיגיע לשעתיים. אבל חשוב מאוד לדעת לאיזה אירועים חבילת הצילום מתאימה.

אם אתם מתכננים אירוע למשל כמו חתונה, ורוצים מגנטים רק לשעתיים, שימו לב שזה לא הדבר הנכון לעשות. כי אם יש מישהו שירצה מגנטים אחרי שעתיים זה לא רק השם שלכם, אלא זה גם השם שלנו ואנחנו לא נוכל להפיק מגנט למישהו שפתאום רוצה ונגיד לו שהזמנתם חבילה זולה ובגלל זה אי אפשר לעשות עוד מגנטים. לכן, דברו איתנו ויחד נמצא חבילת מגנטים לאירועים בזול שתתאים לכם וגם לאורחים שלכם. 

עוד מצב שבו יש אירוע שיש הרבה אנשים שהצטלמו יחד צריכים לפתח עותקים ולהכין מהם הרבה מגנטים שזה גם דורש עבודה ויש לקחת את זה בחשבון.

האם יש התחייבות למינימום מגנטים

החבילה הבסיסית של 500 ש"ח היא חבילה שהיא רק לשעתיים בלבד. אין התחייבות למינימום מגנטים בחבילות כאלו. 

חשוב לזכור שבדרך כלל גם התנאים של המקום משפיעים על כמות המגנטים. אם סגרנו חבילת צילום לשעתיים נניח מהשעה 15:00 בצהריים שמדובר על אירוע ברית מילה ורוצים להזמין מגנטים לברית, הגעה לאולם תהיה בשעה 15:00 כי זאת החבילה הבסיסית, הרכבת הציוד תהיה מהיריה בדרך כלל כ 10 דקות. לאחר מכן מצלמים את האורחים למגנטים עד לשעה 16:00 שזה יוצא 50 דקות צילום ואז מפתחים את התמונות. פיתוח התמונות יכול לקחת בערך שעה כולל הכנת המגנטים.

לאחר שכל האורחים לקחו את המגנטים שלהם אנו מקפלים את הציוד כ 10 דקות לפני סיום זמן העבודה. משמע אנו איתכם באירוע שעתיים בלבד.

צלם מגנטים זול_640x426
צלם מגנטים לאירועים בזול_640x426

אז למה שניקח בכלל את החבילה הבסיסית הזאת

אחרי שהבנתם את כל הדברים שיש בחילת צילום זולה מאוד שהיא פחות מ 500 ש"ח, למה שבכלל תרצו את החבילה הזאת?

זה מתאים בעיקר לאירועים קצרים וקטנים מאוד שאין להם תקציב. בנוסף, חשוב לציין אם אתם בונים באירועים כאלו שצלם מגנטים יהיה גם הצלם של האירוע חשוב מאוד לדעת שזה לא משהו שיכול לקרות. כי צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע חייב להגיע ולהישאר אחרי וגם לעשות צילומי אווירה, במקרה של צילומי אווירה אין אפשרות להיות רק 50 דקות צילום וחייבים הרבה יותר מזה בשביל לספק לכם את מה שאתם צריכים.

מה קורה עם התמונות אחרי האירוע

חבילת המגנטים הבסיסית הזאת לא כוללת בתוכה את הגשת התמונות לאחר האירוע. 

אם רוצים לבל את התמונות לאחר האירוע אתם צריכים להזמין חבילה שכוללת גם מגנטים וגם צילום. מדובר על החבילה הזולה ביותר שלנו ולכן אתם צריכים לקחת בחשבון ולדעת בדיוק מה אתם מקבלים. אנו כמובן לא פעם יכולים להעיד שיש המון אירועים שזה מתאים להם והם מחפשים לשלם מחיר זול ואין להם דרישות יותר מידי. בנוסף, לא קיימת אפשרות של עיצוב מסגרת לפי דרישה בחבילת 500 ש"ח, זה רק מתוך מאגר קיים עם תוספת של כיתוב לפי בחירה.

אם רוצים את התמונות לאחר האירוע אתם צריכים לבחור חבילת צילום + מגנטים והמחיר שלה יהיה 700 ש"ח. 

צלם מגנטים זול_640x408

איך אתם כל כך זולים?

אתם רוצים לדעת איך אנחנו כל כך זולים ולמה משתלם לנו לעשות אירועים במחיר שהוא רק עד 500 ש"ח.

אז קודם כל באירועים כאלו אנחנו יכולים לשלב מספר אירועים במקביל בכל יום. בנוסף, אנחנו קונים את חומרי הגלם ישירות מהיבואן הרשמי, מה שאומר שאת החיסכון שלנו בעלויות חומרי גלם זה החיסכון שלכם באופן ישיר. 

מספר צוותים – לא משנה איפה האירוע שלכם, אנחנו 6 חברים יחד שכל אחד נמצא במקום אחר בארץ ואין לנו עלויות וזמני נסיעה גבוהים, גם אם מדובר על מגנטים בירושלים, חיפה, תל אביב, באר שבע אנחנו יכולים לספק שירות לכל סוג אירוע בפריסה ארצית ובמחיר נמוך ומשתלם במיוחד. כל מה שנותר לכם הוא רק לחייג אלינו ולהנות ממחיר משתלם וזול במיוחד.

דילוג לתוכן