מגנטים לבת מצווה בזול

מחפשים מגנטים לבת מצווה בזול ולא מוכנים להתפשר על האיכות? רוצים לקבל גם צילום מגנטים איכותי וגם צילום מלא של האירוע? הגעתם למקום הנכון! מלך האטרקציות החברה המוביל בישראל להפגת מגנטים לכל סוגי האירועים במחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד מביאים לכם שירות של צילום מגנטים לבת מצווה במחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד.

מגנטים לבת מצווה בזול_640x426
צלם מגנטים זול_640x426

למה דווקא מלך האטרקציות

שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא את מלך האטרקציות לאירוע בת מצווה שאתם חוגגים?

הנה כל הסיבות לקבל החלטה נכונה במיוחד שמדובר על צילום מגנטים לבת מצווה שזאת המומחיות הכי גדולה שלנו בחברת מלך האטרקציות המקצועי ביותר בצילום מגנטים. 

צילום מקצועי : שאתם בוחרים את מלך האטרקציות לצלם לכם מגנטים לבת מצווה אתם לא מקבלים "עוד צלם מגנטים" אתם מקבלים צילום מקצועי וייחודי. כזה שאתם יכולים להנות מהתמונות גם אחרי האירוע ואפילו להפוך את התמונות האלו לאלבום תמונות ייחודי מאוד שיהיה לכם למזכרת.

מגנטים איכותיים ללא פשרות : אחד הדברים החשובים ביותר שאתם בוחרים צלם מגנטים לבת מצווה בזול הוא לוודא שאתם גם מקבלים מגנטים איכותיים. הרבה פעמים שאתם מחפשים צלם מגנטים זול אתם בטח חוששים שאולי אתם תקבלו מגנטים לא איכותיים. אבל אצלנו אין דבר כזה לתת מגנטים לא איכותיים. אנחנו כל כך בטוחים באיכות המגנטים שלנו שאנו מעניקים לכם עם סיום האירוע תעודת אחריות בכתב על המגנטים למשך 5 שנים. אם המגנט דהה אתם תקבלו את כל הכסף חזרה ! בלי וויכוחים ובלי דיבורים מיותרים הכל חזרה! לא תמצאו עוד מישהו כמו מלך האטרקציות שכל כך בטוח באיכות המגנטים שלו ומעניק לכם תעודת אחריות על המגנט.

צלם מגנטים_640x426

ניסיון של שנים בצילום מגנטים לאירועים : לכל אירוע אנחנו מביאים איתנו לא רק צילום מקצועי, מגנטים איכותיים אלא אנחנו מביאים איתנו בארסנל ניסיון של שנים. הניסיון שלנו בצילום אירועים עוזר לנו להכיר את הדינמיקה בכל אירוע. בזכות הניסיון אנחנו יודעים איך להתנהל באירוע ולהביא לכם את מה שאתם צריכים בשביל שיהיה לכם אירוע מושלם ומיוחד. 

שירות אדיב : להיות צלם מגנטים כל אחד יכול, כל מה שצריכים זה רק מדפסת ומצלמה ויכולים לפתוח עסק של צילום מגנטים. אבל שרוצים באמת לעשות משהו בצורה מקצועית זה נמדד בשירות שאותו נותנים ללקוח. אצלנו תקבלו שירות אדיב ומקצועי. אנחנו שמחים להיות חלק מהאירוע שלכם ורוצים לתת לכם את השירות הכי אדיב ואיכותי שיש. 

התשובות לכל השאלות

כאשר בוחרים צלם מגנטים לבת מצווה בזול, עולות לא מעט שאלות. אספנו את השאלות המרכזיות והבאנו לכם את התשובות והכל בשביל שתהיו בטוחים שאתם עושים את הבחירה הטובה ביותר לאירוע שלכם.

שמדובר על אירועי בת מצווה, הרבה פעמים חוגגים את האירוע בתוך מועדון בת מצווה. אבל מה עדיף? להזמין מישהו מבחוץ או לקחת את אותו צלם מגנטים שנותנים לכם כחלק מחבילה של מועדון בת מצווה

ההמלצה שלנו היא קודם כל לבדוק מה אתם מקבלים מאותו צלם של מועדון בת מצווה, האם הוא גם נותן לכם צילום של האירוע, האם הוא מלווה אתכם כל הערב ואז לעשות השוואת מחירים. אם קיבלתם מחיר משתלם במיוחד ויש להם צלם מקצועי במחיר משתלם אז אולי לשקול ולבחור בו. אבל אם אתם רוצים לחסוך כמה מאות שקלים ואפילו לקבל חבילת צילום יותר מורחבת אין ספק כי צלם מגנטים חיצוני יכול להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

לכל צלם מגנטים יש את המחיר שלו ואין מחירון קבוע לחבילות של צילום מגנטים לאירועים. אנחנו מציעים לכם חבילת צילום מגנטים לבת מצווה במחיר של 590 ש"ח שכוללת בתוכה צילום סטילס + צילום מגנטים + עמדת צילום סלפי אינסטגרם באירוע והכל במחיר של 590 ש"ח בלבד לאירועים על בסיס תאריך פנוי. 

דילוג לתוכן