צלם מגנטים לבת מצווה

מגנטים לבת מצווה – האטרקציה שתהפוך כל אירוע בת מצווה להיות מיוחד והכי חשוב תשאיר זיכרון מיוחד לכל האורחים באירוע שלכם. 

רגע אחד לפני שנתחיל, אם עוד לא סגרתם מול צלם סטילס (תמונות) לאירוע בת מצווה שאתם חוגגים, זאת ההזדמנות לוותר עליו! הסיבה היא כי אצלנו במלך האטרקציות תוכלו לקבל חבילת צילום לבת מצווה שכוללת בתוכה גם הפקת מגנטים. 

אז במקום להזמין גם צלם מגנטים וגם צלם אירועים אנחנו ההזדמנות שלכם להשיג את כל הטוב של שני העולמות האלו במחיר הוגן ומשתלם במיוחד!

כל מה שאתם צריכים לבת מצווה מושלמת במחיר הוגן ומשתלם.

מגנטים לבת מצווה
מגנטים לבת מצווה

מלך האטרקציות - איכות ללא פשרות

כאשר אתם באים לבחור צלם מגנטים, הדבר הראשון שצריך להיות לכם הכי חשוב הוא האיכות! 

איכות היא לא רק עבודה עם חומרי גלם איכותיים. כי חומרי גלם איכותיים כל אחד יכול ללכת ולקנות (וזה גם יעלה לכם את המחיר, אבל נגלה כמה סודות להשגת מחירים הוגנים עם איכות מעולה). איכות היא גם בצילום התמונות הטובות ביותר, שירות מקצועי אדיב וחייכן לכל אורך האירוע כל אלו הם הדברים שהופכים צלם מגנטים פשוט להיות צלם מגנטים איכותי ומקצועי.

הדרך הטובה ביותר להעיד על האיכות שאנו מביאים לכם כאן במלך האטרקציות הדרך הטובה ביותר היא באמצעות המלצות מלקוחות קודמים. (יש לנו כאלו בשפע ונשמח להפנות אתכם אליהם).

צלם מגנטים וסטילס

לא פעם כאשר לקוחות מתעניננים מחיגים אלינו, הם רוצים למצוא צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע. 

ואז הם מתחילים לחפש מלא אפשרויות שונות, המציאות היא כזאת שיש צלמי מגנטים שעוברם צילום מגנטים זאת רק עוד אטרקציה. עבורנו מדובר על צילום מקצועי לכל דבר ולכן אנו לא מתפשרים על איכות ציוד הצילום שאיתו אנו עובדים ותיק עבודות הצילום שלנו הוא כרטיס הביקור הטוב ביותר שבזכותו כל אחד בוחר בנו לאירוע בת מצווה שהוא חוגג. 

בחירת צלם מגנטים וסטילס היא לא רק בחירה שמגיעה מתוך הרצון לחסוך בעלויות, אלא מתוך הבנה שמדובר על מגנטים וזאת אטרקציה מרכזית ולכן הצילום הוא היתרון שיש בתחרות בין צלמי מגנטים. רק צלם מגנטים שיש לו תיק עבודות מפואר של צילומי בת מצווה (כולל בוק בת מצווה) הוא הבחירה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות.

צלם מגנטים מחיר
מגנטים לאירועים_640x427

צלם מגנטים מחיר הוגן לכל כיס

בבחירת צלם מגנטים מחיר הוא הדבר הראשון שכולם בודקים. השיחות שלנו מתחילות ב"כמה עולה"? עוד לפני ששואלים בכלל אם התאריך פנוי לנו, או אנחנו עובדים באזור מסוים, כל מה שרוצים לדעת זה מחיר. 

אנו מציעים לכם חבילות צילום מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח. לא רק לבת מצווה אלא לכל סוג של אירוע שאתם חוגגים אנחנו נשמח לתת לכם שירות במחיר הוגן ומשתלם. בנוסף, אם אתם חוגגים אירוע חרדי רק אצלנו תמצאו צלמת מגנטים חרדית שמגיעה לאירועים של בנות בלבד. אם אתם חוגגים אירוע מופרד אנו מעמידים לכם את האפשרות לבחור גם צלם מגנטים לעזרת גברים ואפילו צלמת מגנטים מקצועית לצד הנשים.

כל היתרונות שאפשר למצוא רק אצלנו במלך האטרקציות.

חבילות מגנטים לבת מצווה

חבילת מגנטים

מחיר

מידע נוסף

חבילת בסיס

499 ₪

חבילת הבסיס כוללת בתוכה הפקה של עד 150 מגנטים. מתאימה בעיקר לאירוע בת מצווה קטנים.

חבילת מגנטים + צילום סטילס

690 ₪

חבילה זאת כוללת הפקת מגנטים ללא הגבלת כמות + צילום סטילס במהלך האירוע + צילום בוק קצר לפני האירוע (לא כולל הדפסת הבוק רק צילום).

צילום מגנטים + צילום סטילס + בלונים לבת מצווה

1190 ₪

החבילה המושלמת לבת מצווה שכוללת עיצוב המקום עם בלונים מיוחדים לבת מצווה + עיצוב בלונים על כל שולחן + קשת בלונים בכניסה + צילום סטילס במהלך כל האירוע + מגנטים ללא הגבלה + הגדלות מגנט מתנה ועוד המון הפתעות.

 

מגנטים לבת מצווה - התשובות לכל השאלות

לפני שבוחרים צלם מגנטים, בטח יש לכם המון שאלות, כמו למשל האם עדיף להזמין צלם מגנטים גם שחוגגים אירוע במקום כמו מועדון לבת מצווה או בת מצווה בבית ואפילו באולם, תהליך הבחירה משתנה מכיוון ובהמון מקומות אתם מקבלים "חבילה" שכוללת גם צילום מגנטים.

יש לנו המון מסגרות למגנטים שאתם יכולים לבחור מתוך מאגר קיים. אם לא מצאתם משהו שאתם באמת אוהבים, אנו נכין לכם מסגרת בעיצוב אישי שתתאים בדיוק למה שאתם רוצים. זה יכול להיות מסגרות למגנטים שמתאימות לעיצוב ההזמנה לבת מצווה, לפי תחומי עניין מועדפים כמו סוג של ספורט או כלי נגינה אהוב ועוד.

אנו מציעים מגוון חבילות של מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח לכל סוג של אירוע. מוזמנים לראות את המחירון שלנו שבו יש לכם הסבר מה תקבלו בדיוק והכי חשוב כמה תשלמו.

בהחלט כן. צוות הצילום המקצועי שלנו מביא לכם את כל מה שאתם צריכים לבת מצווה שזה כולל צלם מגנטים וסטילס והכל בחבילת מגנטים ללא הגבלה ובאיכות מעולה.

אנו מספקים שירות של צילום מגנטים לאירועים בפריסה ארצית (כמעט מלאה) ועובדים בעיקר באזור השרון והשפלה וכמובן גם מסקים מגנטים לאירועים במרכז.

דילוג לתוכן