עמדת צילום לבת מצווה

שרוצים להפוך את אירוע בת המצווה למיוחד ושונה, עמדת צילום סלפי לבת מצווה זאת האטרקציה שלכם שתקפיץ את האירוע ותהפוך למיוחד! 

מה כל כך מיוחד בעמדת צילום ולמה היא הפכה להיות האטרקציה המובילה והמבוקשת ביותר היום? במציאות של היום שבה כל הנערות כמעט מחוברת לרשתות חברתיות באופן קבוע, אטרקציית עמדת הצילום המתקדמת שלנו במלך האטרקציות מאפשרת לכל מי שמגיע לאירוע פשוט מאוד להצטלם בעמדת הסלפי שלנו, לבחור את הרקע, את האביזרים ולהעלות תמונה עם תיוג מהאירוע ישירות לרשתות החברתיות ! מה שלא היה עד היום מגיע לכל אירוע ומחולל מהפכה של ממש! מבין האטרקציות המתקדמות ביותר אין ספק כי עמדת צילום לאירועים היא האטרקציה שתקפיץ את האירוע שלכם ותהפוך אותו למשהו מיוחד שהאורחים שלכם בטוח יאהבו. 

עמדת צילום לבת מצווה_640x426
עמדת סלפי לבת מצווה_640x426

עמדת צילום - איך קורה הקסם

איך אנחנו במלך האטרקציות החברה המובילה להפקת אטרקציות מיוחדות וצילום מגנטים לאירועים מפיקים לכם תמונות מיוחדות עם עמדת צילום באירוע? הנה כל מה שאתם צריכים על איך קורה קסם שלב אחרי שלב ואיך גם אתם יכולים להפוך כל בת מצווה למיוחדת באמצעות עמדת צילום לבת מצווה שתהפוך את האירוע שלכם למיוחד ומקסים מאוד. 

שלב ראשון: בוחרים מסגרת מעוצבת – כמה ימים לפני האירוע, אנו נשלח לכם מגוון מסגרות מיוחדות ומעוצבות שתוכלו לבחור מתוך אותן מסגרות את המסגרת שאתם הכי אוהבים, בתוך המסגרת תהיה לכם גם את ההקדשה שאתם רוצים וזאת המסגרת שתהיה על כל התמונות שאנו נפיק עבורכם במהלך אירוע בת המצווה. 

שלב שני: מגיעים לאירוע ומציבים את העמדה – אחרי שבחרתם את המסגרת המיוחדת שלכם, בחרתם את העיצוב והכיתוב אנו נגיע לאירוע שלכם עוד לפני שהוא מתחיל ולפני שכולם מגיעים. ברגע שנגיע נציב את עמדת הצילום ביחד עם שולחנות משחק לאירועים (בהתאם לחבילת האטרקציות שנבחרה) וליד עמדת הצילום אנו נוסיף עוד מגוון אביזרים מיוחדים שאיתם כל אורח שמגיע יכול להצטלם, כובעים, שלטים, אלמנטים עיצוביים ועוד דברים שיהפכו כל תמונה למיוחד. ליד עמדת הצילום יש איש צוות שינחה את האורחים ויסביר להם איך להשתמש בעמת הצילום למי שמתקשה. 

שלב שלישי: מכינים את התמונות ומשתפים ברשתות – אחרי שהתמונות מוכנות הן מודפסת באמצעות מדפסת טרמית משוכללת ומתקדמת מאוד וכל אורח יכול לקחת למזכרת את התמונה שלו. מעבר לזה ברגע שהתמונה צולמה באופן ישיר כל אורח יכול לשתף את התמונה בפרופיל האינסטגרם שלו באופן מיידי ולתייג את האירוע עם המסגרת שהוכנה כמה ימים לפני. 

כל היתרונות של עמדת צילום לאירועים

דוכני צילום סלפי הם דרך מרגשת ללכוד רגעים בלתי נשכחים באירוע. לא רק שהם מספקים חוויה מהנה ואינטראקטיבית לאורחים, אלא הם גם יוצרים זיכרון מתמשך שניתן לחלוק עם חברים ובני משפחה.

בעזרת טכנולוגיה מודרנית, תאי צילום סלפי אלה הפכו פופולריים יותר ויותר עבור אירועים כגון חתונות, מסיבות יום הולדת, אירועי חברה ועוד. הם מספקים דרך ייחודית לתפוס את הרגעים המיוחדים של כל אירוע בצורה מושכת את העין ויצירתית.

דוכני צילום סלפי הופכים לתוספת פופולרית לכל אירוע. הם מציעים דרך אינטראקטיבית לאורחים ללכוד זיכרונות ולשתף אותם באינטרנט. לא רק שתאי צילום סלפי הם דרך מצוינת להעסיק את האורחים במהלך אירוע בת מצווה, אלא שהם גם דרך מהנה לצלם תמונות ייחודיות שישותפו במדיה החברתית.

בעזרת עמדת צילום סלפי תוכלו ליצור אווירה המעודדת את האורחים שלכם לבלות ולדאוג שלכולם יהיו זיכרונות בלתי נשכחים מהאירוע.

דוכני צילום סלפי הופכים פופולריים יותר ויותר לאירועים. הם דרך מצוינת ללכוד את הכיף וההתרגשות של כל אירוע. בין אם מדובר בחתונה, מסיבת יום הולדת, אירוע חברה, או אפילו פסטיבל חוצות, מעמד לצילום סלפי יהפוך את החגיגה למיוחדת עוד יותר.

דוכנים אינטראקטיביים אלו מאפשרים לאורחים לצלם תמונות וסרטונים באיכות גבוהה עם חברים ובני משפחה תוך הדפסת הזיכרונות במקום. הם מצוידים גם באביזרים ובפילטרים שונים שיכולים לעזור להתאים אישית כל חווית סלפי.

עמדות צילום סלפי מספקות בידור לכל המעורבים, מה שהופך כל אירוע לבלתי נשכח עבור המארחים והאורחים כאחד. עם קלות השימוש והעלות הנמוכה שלה, אין זה פלא מדוע תאי צילום סלפי הופכים פופולריים יותר ויותר בקרב כל סוגי האירועים!

דילוג לתוכן