צלם מגנטים זול

אם אתם מחפשים צלם מגנטים זול לאירוע שאתם חוגגים, אז בטח יש לכם המון חששות בגלל שאתם רוצים גם לקבל מחיר זול ובטוחים שאולי בגלל המחיר הזול יהיו הרבה דברים שאתם צריכים להתפשר עליהם.

אז בשביל זה מלך האטרקציות כאן לתת לכם את האפשרות להנות מצילום מגנטים איכותי ומקצועי, עבודה עם חומרי הגלם הטובים ביותר, ניסיון של שנים והכי חשוב מחיר זול הוגן ומשתלם עבור מגוון חבילות צילום ללא הגבלת כמות.

אז אם בא לכם להנות מכל היתרונות של צילום איכותי ללא פשרות, הדפסת מגנטים באיכות שאין שני לה באמצעות מדפסת תמונות טרמית אנחנו כאן במלך האטרקציות כאן בשבילכם לתת לכם להנות מהכל והכי חשוב מחיר זול הוגן ונוח לכל כיס.  

צילום מגנטים לאירועים בזול_640x426
צילום מגנטים_640x446

צילום מגנטים - איך קורה הקסם

בשביל שתדעו בדיוק מה חשוב לדעת על בחירת צלם מגנטים זול, אני אנסה קצת לחשוף בפניכם את "מאחורי הקלעים" של הפקת המגנטים. מה עושים בדיוק וככה תבינו מה חשוב לבדוק לפני שאתם מזמינים צלם מגנטים.

תהליך הפקת מגנטים מתחיל כמה ימים לפני האירוע. לפני האירוע שלכם אנו נשלח לכם מאגר מסגרות מגנטים שמהם אתם יכולים לבחור את המסגרת שהכי מתאימה לכם. יש לנו להציע לכם למעלה מ 1400 מסגרות מגנט לבחירה. לא מצאתם מסגרת שאתם אוהבים? לא בעיה. אנחנו נכין לכם מסגרת בעיצוב אישי לפי בחירה שתהיה בהתאם להזמנה שלכם לאירוע. 

אחרי שנעצב לכם את המסגרת עם הכיתוב שאתם תבחרו ועם כל הסגנונות המיוחדים, נשלח לכם סקיצה לאישור. יש חשיבות מאוד גדולה להכנת מסגרת כמה ימים לפני האירוע בגלל שלא נבזבז זמן יקר ושלא יהיה לחץ ביום האירוע.

יש לנו מסגרת מכונה? מעולה! עכשיו כל מה שנשאר לנו זה להגיע לאירוע שלכם. 

לאירוע אנו נגיע לפחות חצי שעה 40 דקות לפני שהוא מתחיל בשביל להציב את כל הציוד ולעשות בדיקת תקינות. 

שכל הציוד מורכב ומחובר כל צלם מגנטים עושה בדיקה בסיסית שהכל תקין, הדפסה של עמוד אחד לפחות עם המסגרת, הכנה של דפי מגנט ודפי פוטו, בדיקת מלאי מינימום לכל אירוע ועוד הכנות טכניות שכוללות כיוון של המצלמה בהתאם לתנאי התאורה, חיבור לחשמל ועוד.

בשלב הבא מתחילים לצלם. באירוע יהיו שני אנשי צוות שעובדים במקביל. האחד תפקידו להיות הצלם והוא מסתובב בין האורחים ומצלם אותם. אחרי שהצלם יש לו מספיק תמונות הוא מגיש אותן לגרפיקאי שנמצא יחד איתו באירוע. תפקידו של הגרפיקאי הוא להעביר "מסגור" על כל התמונות שצולמו ולעשות שכפולים של כל תמונה בהתאם לכמות המצולמים.

מלך האטרקציות_640x519
צלם מגנטים זול_640x426

אחרי שהתמונות מוסגרו עם המסגרת שהכנו כמה ימים לפני האירוע, והן שוכפלו בהתאם לכמות המצולמים השלב הבא הוא הדפסת התמונות. הגרפיקאי מדפיס את התמונות ומדביק אותן על דף מגנטי דביק ומיוחד. 

לאחר מכן, כל המגנטים יוצבו על לוח מגנטי מרשים ומרהיב עם תאורת לד ברחבת הריקודים וכל אורח יכול לקחת את התמונה שלו למזכרת.

במהלך כל הזמן הזה כמובן שהצלם ממשיך להסתובב בין האורחים שלכם ולצלם אותם. אתם יכולים לבחור בין לוח מגנטים או לוח אטבים עם תלייה, או לוח מגנטי עם תאורת לד. מה שיותר מתאים לסגנון האירוע שלכם.

ככה עובדת אטרקציית מגנטים לאירועים והיא פשוטה הרבה יותר ממה שחשבתם עד היום על האטרקציה הזאת.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים צלם מגנטים

אז הבנתם איך מפיקים מגנטים לאירועים בזול, ועכשיו בואו נעבור על הדברים שחשוב לבדוק לפני שבוחרים צלם מגנטים.

מחיר : אחד הגורמים שברוב המקרים קובע את ההחלטה שמקבלים לבחירת צלם מגנטים היא קודם כל המחיר. לכל צלם מגנטים מחיר משלו ולכן אתם צריכים לעשות השוואת מחירים בצורה נכונה.

איכות הצילום : אם בעבר צלם מגנטים היה נחשב רק אטרקציה באירוע, היום מצפים מצלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע. לכן, כדאי לבחור צלם מגנטים שמביא לכם צילום ברמה שאתם יכולים גם להשתמש בתמונות האלו לאחר מכן לאלבום שלכם או כל מה שאתם רוצים.

צלם מגנטים_640x427
צלם מגנטים לאירועים בזול_640x426

גלריית עבודות : הרבה פעמים אנשים נוטים להתעלם מזה שצילום זאת אומנות בדיוק כמו מוזיקה. לא כל אחד מתחבר לאותו סגנון. אותו הדבר בדיוק גם בצילום. לכן, חשוב מאוד לבדוק את גלריית העבודות ולראות שאתם מתחברים לסגנון הצילום.

המלצות : זה אחד הדברים העיקריים והחשובים ביותר. חשוב לוודא שיש לאותו צלם מגנטים זול שאתם מחפשים המלצות והוא יכול להציג לכם אותם. והכי חשוב לשאול לקוחות ממליצים. אל תתביישו לבקש המלצות מלקוחות קודמים שהצלם היה באירוע שלהם.

מחירון צילום מגנטים

חבילת צילום מגנטים

מחיר

מידע נוסף

חבילת מגנטים בסיסית

490 ₪

חבילת מגנטים ללא הגבלת כמות. עד 3 שעות עבודה באירוע. (לאירועים עד 100 מוזמנים)

חבילת מגנטים מורחבת

590 ₪

מגנטים ללא הגבלה עד 4 שעות. (לאירועים עד 200 מוזמנים).

חבילת מגנטים מלאה

החל מ 690 ₪

חבילת מגנטים לאירועים גדולים של מעל 300 מוזמנים, החבילה כוללת עבודה של שני אנשי צוות שעובדים במקביל + חבילת מתנות שכוללת הגדלות, אינסטה בלוק ועוד.

 

דילוג לתוכן