להפוך את האירוע למרשים ומיוחד עם אלמנטים עיצוביים

מגנטים לבת מצווה

כל אחד שחוגג אירוע רוצה להפוך את האירוע שלו למרשים ומיוחד. בשביל שזה יקרה יש מספר דברים שאפשר לעשות, הדבר הראשון הוא כמובן האלמנטים העיצוביים בהם עושים שימוש שרוצים להפוך אירוע למיוחד. הפעם הבאנו לכם כמה אלמנטים וטיפים שיעזרו לכם להפוך את האירוע למיוחד.

בלונים – לא רק לימי הולדת 

אם עד היום היינו בטוחים כי קישוט בלונים הוא נחלת ימי ההולדת בלבד, היום אנו עדים למציאות חדשה שבה יותר ויותר עושים שימוש בבלונים מעוצבים ומיוחדים למגוון אירועים. 

היום אנו פוגשים את הבלונים גם בחתונות בעיצובים מיוחדים, כובעי בלונים מרשימים שצובעים כל רחבת ריקודים והופכים אותה לעשירה ולקרנבל אמיתי. 

האלמנטים המיוחדים המשתלבים עם בלונים לא נגמרים רק בכובעי בלונים בחתונות, ניתן לעשות שימוש בבלונים כאלמנט עיצובי בעוד המון סוגים של אירועים, אירוע בת מצווה שבו מקשטים את המקום עם בלוני הליום, ברית שאנו רואים את העריסה של התינוק מלאה בקישוטי בלונים ועוד המון אירועים שבהם בלונים הם חלק בלתי נפרד מהעיצוב המיוחד של המקום.

דברו בפרחים – עיצוב האירוע עם פרחים

לא רק קישוט בלונים הוא זה שיהפוך את האירוע שלכם למיוחד ומרשים, ישנם אלמנטים עיצוביים נוספים שבהם אפשר להשתמש ובראש הרשימה אנו נמצא כמובן את הפרחים. פרחים ידועים ביופיים ויותר מהכל הם ידועים ככאלו שחייבים להיות בכל אירוע כאלמנט עיצובי. 

לא רק עיצוב – אירוע מיוחד חייבים לתעד 

אחרי שאתם השקעתם לא מעט מחשבה והוצאתם המון מהתקציב שלכם עבור עיצוב האירוע, זה הזמן לתעד את האירוע ושתהיה לכל אורח מזכרת. ואין דרך טובה יותר לתעד אירוע ולתת מזכרת לאורחים מאשר להזמין צלם מגנטים שיגיע ויהיה חלק בלתי נפרד מהאירוע. 

יתרונות בהזמנת צלם מגנטים לאירועים 

שאתם מזמינים צלם מגנטים לאירוע אתם לא רק עושים שילוב של אטרקציה נוספת מעבר לבלונים. שאתם מזמינים צלם מגנטים את מקבלים עוד המון יתרונות שכדאי להכיר ואתם יכולים להנות מהם.

תיעוד של האירוע : מגנטים לאירועים היא כבר מזמן לא "עוד אטרקציה" מדובר על מלכת האטרקציות שהיא מלווה את האירועים בישראל כבר מעל לשני עשורים. שאתם מזמינים צלם מגנטים אתם יכולים להנות מצלם שמגיע ומתעד אתכם ואת האורחים שלכם במהלך האירוע ושומר לכם למזכרת את הרגעים הכי שמחים.

מזכרת מהאירוע : את כל ההשקעה שלכם שאתם עושים בתכנון האירוע, העיצוב, הקייטרינג, בחירת המקום, התקליטן והרשימה של ההשקעה שלכם באירוע עוד ארוכה מאוד. אז כדאי שהאורחים שלכם יזכרו את הרגעים המיוחדים שהיו במהלך האירוע שלכם. אחרי הכל, אל תשכחו דבר חשוב שהוא שהאורחים שלכם מצפים מאוד לפגוש את צלם המגנטים באירוע וכדאי שהוא יחכה להם בכדי לגרום להם לשמוח וזאת גם הדרך שלכם לומר תודה על ההשתתפות של האורחים באירוע.

דילוג לתוכן