מגנטים לברית בירושלים

מחפשים צלם מגנטים לברית בירושלים במחיר זול ומשתלם, לא מוכנים להתפשר על האיכות של הצילום והמגנטים? אם עניתם כן אז הגעתם למקום הנכון! מלך האטרקציות מביא לכם מגוון חבילות צילום מגנטים לברית במחירים הוגנים ומשתלמים, צילום מקצועי, מגנטים איכותיים ללא פשרות, שירות אדיב ויחס אישי והכי חשוב מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד להמון חבילות צילום לברית.

אם עוד לא סגרתם מול צלם לברית, זה הזמן לחייג אלינו כבר עכשיו! אצלנו תקבלו חבילה של צילום מגנטים + צילום האירוע במחיר משתלם במיוחד ותחסכו מאות שקלים בחבילה מלאה של צילום ברית + הפקת מגנטים ללא הגבלת כמות. 

מגוון חבילות צילום מלאות כולל אפשרות להוספת צילום וידאו לברית, הפקת אלבומי תמונות והכל במחירים הוגנים.

מגנטים לברית בירושלים
מגנטים לברית בירושלים_640x426

צילום מגנטים למה דווקא אנחנו

שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא במלך האטרקציות שאתם מחפשים צילום מגנטים בירושלים? הנה כל הסיבות לקבל החלטה נכונה:

ניסיון של שנים : אנו גאים להיות מהחברות הוותיקיות ביותר בישראל לצילום והפקת מגנטים לכל סוגי האירועים. לכל אירוע אנחנו מביאים איתנו ניסיון של שנים. הניסיון והיכולת שלנו להכיר את הדינמיקה בכל אירוע הם היתרון שלנו והם חלק בלתי נפרד מהארסנל שצריכים בשביל להפיק אירוע ברית מושלם.

צילום מקצועי : בשונה מהרבה צלמי מגנטים שעבורתם הצילום הוא "ללחוץ על כפתור במצלמה" אצלנו הצילום זאת אהבה. אתם נהנים מהאפשרות שבמקום להזמין גם צלם לברית וגם צלם מגנטים אצלנו תוכלו לשלב וכבר לחסוך מאות שקלים ולהנות מחבילות צילום ברית + מגנטים ללא הגבלה.

מחירים נוחים לכל כיס : אצלנו תמצאו מגוון חבילות צילום במחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד לכל כיס. יש לנו להציע חבילות צילום לברית שכוללות צילום סטילס + הפקת מגנטים ללא הגבלה החל מ 390 ש"ח. 

הכל במקום אחד : במקום לחפש ולסגור מול צלם מגנטים, צלם לברית וצלם וידאו אצלנו תמצאו את הכל במקום אחד. חבילות צילום מלאות שיש בהן את כל מה שאתם צריכים בשביל להפיק אירוע מושלם.

שירות ללא פשרות : שירות אדיב ואמין ללא פשרות ומאות לקוחות מרוצים שבוחרים בנו להיות הצלמים שלהם בכל אירוע שהם חוגגים בוחרים בנו מחדש להיות הצלמים באירוע שלהם. ואנו זמינים עבורכם לשיחות ולתת לכם שירות מהיר ואדיב בזמינות מיידית.

מגנטים לברית_640x443

מגנטים לברית בירושלים - התשובות לכל השאלות

יש המון חבילות של צילום מגנטים לברית בירושלים. אצלנו תמצוא את חבילת הבסיס שכוללת בתוכה 150 מגנטים במחיר של 390 ש"ח בלבד. בנוסף, אנו מציעים חבילות של צילום מגנטים מלאות הכוללות גם צילום סטילס + צילום וידאו של טקס הברית + אלבום תמונות מעוצב ועוד המון אפשרויות במחירים הוגנים עד 1490 ש"ח בלבד.

כן. היום יש המון צלמי מגנטים מאוד מוכשרים שיכולים לספק שירות של צילום הברית במקביל להפקת מגנטים. אבל, חשוב מאוד לזכור לפני שבוחרים צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע, לוודא מולו שהוא כבר עשה אירועים כאלו בעבר וגם שמגיעים שני אנשי צוות במקביל שאחד יהיה אחראי על צילום האורחים ואחד יהיה אחראי להפיק מגנטים. כאשר מדובר על איש צוות אחד, הוא צריך גם לצלם, גם להפיק מגנטים וגם להיות איתכם במהלך כל האירוע. לכן, חשוב מאוד לוודא שאתם מזמינים שני אנשי צוות או מישהו שעובד עם ציוד מספיק מתקדם ומשוכלל להפיק מגנטים במהלך האירוע לכל האורחים.

אצלנו תוכלו לסגור חבילות צילום בזמינות מיידית מהיום להיום (על בסיס מקום פנוי) והכל במחירים הוגנים במיוחד. על כל חבילות הדקה ה -90 תוכלו לקבל גם עד 25% נוספות! ככה שאתם תהנו מהמחיר המשתלם ביותר תמיד. לא משנה מתי האירוע שלכם, אם אנחנו זמינים אנחנו נשמח להיות חלק מהאירוע שלכם.

בשביל להפיק מגנטים באירוע חייבים לצלם. לכן, בסיום כל אירוע אתם תקבלו דיסק ובו כל התמונות שצולמו, הגדלות מגנט מעוצבות בגודל A5 שיהיו לכם למזכרת. מכאן שבכל חבילת צילום מגנטים יש לכם גם עוד זווית צילום מיוחדת באירוע.

דילוג לתוכן